Pages

Saturday, November 20, 2010

SINA suurkoolitus "Ideest teostuseni"

Tere!

12.-14. novembril toimus Tallinnas Rocca Al Mare koolis SINA suurkoolitus "Ideest teostuseni". See oli kolm päeva proffesionaalide koolitusi väga hea seltskonnaga. Meie koolist olid seal Kaari, Kaspar, Kristo, Kasper, Johanna ja mina, Helen Maria + veel 155 vinget inimest üle Eesti.

Esimesel päeval koolitas meid Urmas Purde, teisel päeval Kairi Birk ja kolmandal Aivar Haller. Koos koolitajatega rääkisime edukusest, meeskonnatööst jne ning piilusime sotsiaalse ettevõtluse maailma. 

Meie 9.a klassi õpilase Kaari kirjutatud kokkuvõte nendest kolmest päevast ütleb aga kõik:

Ma otsisin oma elus väikest muutust ja ma sain selle. Selleks sai SINA. 
See koolituslaager oli väga lahe! Üks lahedamaid kus ma enne käinud olen. See oli hästi organiseeritud ning ükski inimene ei jäänud puutumata igasugusest võimalikust tegevusest mida seal korraldati. Need koolitijad kes meid koolitasid oli nii inspireerivad. Eriti meeldis mulle Urmas Purde. Ta pani rahva kuulama ja see ongi ju kõige tähtsam koolitaja juures. Aivar Haller oli ka väga meeldiv koolitaja. Tema saavutused ja elukogemused panid mind pikalt mõtlema, eriti see tema öeldud lause "Haridus on valmisolek", see siiamaani kummitab mu peas. Ja looooomulikult Kairi Birk! Tema on kõige selle taga, teda võib kõiges selles süüdistada aga seda ei ole vaja, sest temale ei saa muud öelda kui ainult üks suur, suur AITÄH! Aitäh Kairi!

Ma loodan, et meie projekt lööb läbi, miks ta siis ei peaks? Toetage meid ja teisi keda te teate, kes tegelevad suure projekti tegemisel!




Sina 5. lennu ühispilt

0 kommentaari:

Post a Comment